Om bij Islamazon te kunnen bestellen heeft u een account nodig. Klik op 'Mijn Islamazon' rechtsboven op de pagina. Bent u een nieuwe klant dan klikt u op ‘volgende’ in het vak “ik ben een nieuwe klant”. Daarna kunt u uw gegevens invullen voor een profiel.

 

U kunt zelf in uw account altijd uw gegevens, zoals uw naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres en betalingsgegevens, wijzigen. Wilt u gegevens in uw account wijzigen? Log dan eerst in in uw account om vervolgens de door u gewenste wijzigingen aan te brengen.

 

Ik krijg de melding: Geen overeenkomstig 'e-mailadres' en/of 'wachtwoord'.

 

Wanneer u deze melding ziet betekent dit dat wij het door u aangegeven e-mailadres niet kennen. Volgens onze gegevens is er nog geen account aangemaakt. U kunt klikken op ‘volgende’ in het vak “ik ben een nieuwe klant” om een account aan te maken.

 

Indien u al een account heeft aangemaakt, let u dan goed op dat u geen typefouten maakt in het e-mailadres. Wanneer u er zeker van bent dat u met het ingevulde e-mailadres al een account heeft aangemaakt, maar u krijgt toch bovenstaande melding dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met onze Klantenservice.

 

De melding kan ook betekenen dat de door u ingevulde wachtwoord niet correspondeert met het e-mailadres van het betreffende account. Let u er daarom ook goed op dat u geen typefouten maakt in het wachtwoord. Wanneer u de melding blijft houden dan kunt u klikken op wachtwoord vergeten.